Karriereseite und Stellenangebote – Teleperformance Germany S.à r. l. & Co. KG

Karriereseite und Stellenangebote – Teleperformance Germany S.à r. l. & Co. KG

Get to know us and become part of the big Teleperformance family!

Your success story begins here

We welcome and accept

Come as you are because we believe in you. There is beauty and strength in our diversity.

Afrodita

Chief Human Resources Officer

The most important success factor at Teleperformance is the people with their commitment, experience and passion.

3000

enthusiastic employees throughout Germany

420K

employees worldwide.

448

Sites worldwide.

61

million training hours in 2021.

Our sites

Everywhere on site

More jobs
Tracker image

Your career at Teleperformance

We are a company where people work for people. Our mission is to communicate with people, help them and solve problems.

The most important success factor at Teleperformance is the people with their commitment, experience and passion.

Our Open Days can be found under Events!

Ein sehr lockeres und konstruktives Gespräch mit Wohlfühlfaktor
Ich fand das Gespräch als sehr angenehm. Es kam einem zu keiner Zeit so vor als wenn etwas sehr aufgezwungen wirkte. Der Recruitment Specialist war dabei sehr gründlich mir während des Bewerbungsgesprächs alles zu erklären und ich habe mich bei dem Gespräch, wenn auch anfangs aufgeregt sehr schnell wohlgefühlt. Da bleibt wirklich gar nicht viel zu sagen außer das ich mich freuen würde mit solch aufgeschlossenen lockeren Menschen arbeiten zu dürfen. In vielen Unternehmen ist man sehr förmlich was die Aussprache und die kommunikative Distanz zwischen Mitarbeitern bzw. Vorgesetzten angeht. Dies ist hier nicht der Fall was das Gespräch ebenfalls sehr aufgelockert hat. Das empfinde ich selbst als sehr modern und vernünftig zielorientiert beim Auswählprozess von möglichen Arbeitnehmern, da man bei einem lockeren Verhältnis definitiv mehr von dem gegenüber erfährt was für eine mögliche Anstellung wichtig sein könnte. Negatives bzw. verbesserungswürdiges kann ich nichts zu berichten und mir fällt da auch wirklich nichts ein was man da verbessern könnte. Es war wirklich ein sehr angenehmes und lockeres Gespräch.
Applicant feedback from February 21, 2024
Very good interview
Everything
Applicant feedback from February 21, 2024
Menschlich und doch Professionell !
Obwohl die Firma groß ist fühlt man sich von Anfang an Willkommen. Vorab werden viele Fragen geklärt auch da nehmen sie sich gerne die Zeit. Das Bewerbungsgespräch selber war toll ich war sehr aufgeregt und wurde Herzlich abgeholt ich persönlich konnte offen alles ohne Angst ansprechen. Es kommt das Feeling auf das man gerne ein Teil des Teams sein möchte. Weiter so ! Ich hatte das Gefühl Sie sehen mehr als eine Nummer sondern der Mensch der in dir steckt.
Applicant feedback from February 20, 2024
Klasse Bewerbungsverfahren.
Von der Höflichkeit und Souveränität bis zum 1 Klassikem Feedback. Es war eine Freude am Bewerbungsverfahren teilgenommen zu haben. Während des gesamten Gespräches war der zuständige Mitarbeiter höflich und ist auf jede Frage eingegangen. Mein Fazit: immer wieder gerne
Applicant feedback from February 20, 2024
So geht Bewerbung
Kommunikation ist das A und O. Bei so vielen Bewerbungen hab ich als Bewerber selten Feedback oder bekomme generische Absagen. Teleperformance macht das anders (in richtig!). Ablauf, Ansprechpartner, alles ist glasklar. So geht Bewerbung.
Applicant feedback from February 19, 2024
Technische Kundenberaterin Inbound
Ich möchte meine aufrichtige Begeisterung zum Ausdruck bringen. Alles war toll und schnell!
Applicant feedback from February 18, 2024
application experience
Very well prepared contact persons and professional interview.
Applicant feedback from February 17, 2024
Bewertung von dustin Urlaub
Sehr gutes und informatives Gespräch. Atmosphäre war sehr entspannt und man konnte gut miteinander reden. Habe alles erfahren was ich wissen musste.
Applicant feedback from February 17, 2024
Bewerbung
Es war alles super. Habe mich richtig wohl gefühlt.
Applicant feedback from February 17, 2024
Top zufrieden, mit jedeglicher Korrespondenz, alle Fragen wurden von A bis Z mit Transperenz beantwortet!
Freundliche Mitarbeite, die sich voll und ganz mit dem Unternehmen identifizieren. Danke dafür!
Applicant feedback from February 16, 2024
Samples from 3855 reviews

New Career & Laterla entrants

Are you looking for something new and? Career changers and career starters are always welcome. Each program has a specific introduction with us. At the beginning of your work with us, you will receive program training and an introduction to the world of teleperformance. You constantly have a point of contact and superiors who are at your side with help and advice.

Students

Are YOU looking for a professional challenge alongside your studies?

Then you've come to the right place. We are looking for YOU if you are motivated and committed and would like to become part of our team.

Experienced professionals

Would you like to share your many years of practical experience and your inner passion for specialist topics with others?

Then inspire us and apply! Because you will not only receive recognition for your know-how, but also the opportunity to expand your well-founded expertise and develop it further together with us.

Reset Filter

Working without limits-

at TP ist possible

At our locations, we offer work in various options, including screen support. Handicapped accessible workplaces are something we offer or like to implement together.

Are you interested in working for us? Feel free to contact our recruitement partner directly.

Teleperformance is a signatory of the Diversity Charter.

Charta der Vielfalt.

Teleperformance offers more

Everyone has their own story. That's why every employee at Teleperformance is treated as a unique person. We make a difference in people's lives and are a strategic partner for brands. What do we offer you?

Education

Accurate tracking of working hours

Water and Coffee free of charge

Barrier-free working

Health Days

JUMP! Personnel Development Program within the company

Fruit Days (free frehs fruits and helathy food options)

400€ Employees recruit employees Bonus

You have questions?

We take our time for you.

Just give us a call or send us your phone number, then we will get back to you!

Katarina Tomašković 

Recruiting Specialist

Terezija Markovinovic

Recruiting Specialist

Get to know us as an employer at the following events:

Dec 18 2021

Cloud Campus Store

Opening

Avenija Dubrovnik 16,

10020 Zagreb

2nd Floor

Details

More jobs
Tracker image